Fototur #instagram

Ja, det er lite å høre fra meg på bloggen for tiden. Jeg har ikke tid eller overskudd til de lange og reflekterte innleggene om tema som er viktige for meg. Det er andre prosjekt som kommer lenger frem i køen og tar krefter fordi de skal lande og plasseres i «ja» eller «nei» – bunken. Så midt i all skriving og venting får dere heller et lite innblikk i en kombinert foto -og gåtur i helga. For meg blir gleden ved tur flerdoblet når jeg har et kamera i hånden. Som bruker av #Instagram (med de få, men fine redigeringsmulighetene som tilbys) blir det også ok å ta med mobilen ut en tur, selv om «mitt ordentlige kamera» nok også trenger seg en luftetur snart.
IMG_20130126_103631

IMG_20130126_104537IMG_20130126_103514

4 thoughts on “Fototur #instagram

  1. God søndag til dere, Koffeine, Joanna og mormor, og takk for fine kommentarer!
    Ja, Joanna – jeg liker også veldig godt det første bildet.

Legg igjen en kommentar

