Snødagen.

Når kulda kommer,er det tid for å legge om tempoet.Bli stående.Puste inn.Kjenne iskrystallene dale ned på tunga.Og le.


Det ble med denne ene dagen. Foreløpig. En dag med snø og kulde på samme tid. En dag for å ta med Canon på tur og fange inn kulden og fargene. Jeg fant en barnehage med søte tegninger. Til å bli i godt humør av. Det var kaldt nok til at isen ikke kom på besøk. I stedet var det knirking under beina, vinterjakke og røde hender.

_________________________________

Om du ønsker å følge bloggen på facebook, kan du klikke deg inn her.

 

14 thoughts on “Snødagen.

    • Jeg har heldigvis et par store votter.
      Lilla med røde hjerter.
      Nå om dagen pakker jeg meg godt inn selv om det er plussgrader utendørs.

      Vi trenger alle en påminnelse om skjønnhet.
      Den er veldig lett å glemme – det er jeg helt enig med deg i!
      Ønsker deg en god onsdag!

    • Smil i det slitne er fint. Den kunne jeg trenge akkurat nå:)
      Jeg tør ikke love noe i og med at jeg er inne i en kreativ gråsone om dagen, men jeg vet hvor jeg finner deg og desembersiden. Takk for invitasjon!
      Klem på en onsdag til deg:)

      • Mormor sier:

        Ta det med ro. Det behøver ikke være noe nyskrevet heller, selv om det er hyggelig.
        Bare noe du er fornøyd med.
        Klem i kvelden

    • Gode, gamle ugle.
      Tusen takk for blogganbefaling – ikke la det være tvil om at jeg ble glad for den!
      Som jeg skrev til mormor: jeg er inne i en kreativ gråsone,
      og trenger litt tid på meg for å finne veien tilbake.
      Jeg setter stor pris på bloggen din!

Legg igjen en kommentar

