Er dette høsten for det uperfekte?

For de av dere som får åndenød av at jeg nevner ordet høst: jeg håper fremdeles på mange gode og solrike august- og septemberdager! Samtidig er det vel bare å innse at jobb, skole og livet selv innhenter oss etter en alt for kort (eller alt for lang) ferie. Mitt ønske for høsten er at den skal gi ly for det uperfekte, det i meg som føler seg litt ute av kurs av og til. Også håper jeg den gir mye rom for varme møter, engasjement, mye skriving, kaffekopper (med melk), gode samtaler og store tekopper med lindrende honning for såre høsthalser. Det er bare å ta en dyp pust og innse at det er viktig å verne om høstens gode øyeblikk. Har du noen ønsker for din høst?

__________
Her inne kan du følge bloggen på facebook. Les og del gjerne videre!

9 thoughts on “Er dette høsten for det uperfekte?

  1. Så fint bilder! Jeg vil også verne om høstens gode øyeblikk. Skal ut i åtte ukers PPU-praksis i høst, og det er både fint og krevende. Vet jeg trenger å lage stunder der jeg kan hente meg inn i det som blir travle uker. Så det ønsker jeg å få til – de gode stundene der. Håper høsten din blir fin, Maria!

    • Det er det beste med høsten – fargene.
      Jeg er også veldig glad i høstlufta når sola skinner. Den er skarp, klar og god.
      God tirsdagskveld til deg!

  2. Jeg skal trene mer, spise sunnere, gå ned minst fem kilo, være ajour med husarbeidet og leke med barna minst to timer hver dag…
    Ehm, forresten nei.
    Jeg skal lære å bake skikkelig gode brownies, kose mere med katten, kysse mer på mannen og gi barna store knuseklemmer hver dag.

Legg igjen en kommentar

